Dušeci Freš

069/673-237
intercom.line@gmail.com

English SPECIJALNI POPUST OD 15% DO NOVE GODINE NA DUŠEKE: PRESTIGE, KING,ELEGANCE,ROYAL,COCOFLEX,MEMOFORM,MEMOFLEX I ZA NADDUŠEKE ŠIRINE DO 100cm: MEMORY 6, MEMORY 4. PORUDŽBINE MOŽETE SLATI DIREKTNO PREKO SAJTA ILI PUTEM E-MAIL-a: intercom.line@gmail.com, KAO I POZIVOM NA BR.: 017/471-297 OD: 8-14h, 069/673-237 SVAKOG DANA OD: 08-22h.

KUPOVINA

NARUČIVANJE

Sve naše proizvode možete poručiti na jedan od sledećih načina:
  1. Posetom nekog od naših izložbeno-prodajnih salona
  2. Telefonskim putem, pozivom na jedan od naših brojeva:
    • 069/673-237
    • 017/471-297
  3. Putem e-mail adrese: intercom.line@gmail.com

PLAĆANJE

  1. Gotovinom – pouzećem. Plaćanje vršite u trenutku isporuke proizvoda. Ovaj vid plaćanja važi samo za dušeke standardnih dimenzija.
  2. Avansnom uplatom u celosti na tekući račun. U slučaju poručivanja dušeka ili naddušeka vanstandardnih dimenzija važi ovaj vid plaćanja.
  3. Čekovima građana na 6 mesečnih rata bez kamate.

ISPORUKA

  1. TROŠKOVI ISPORUKE
    • Za sve poručene proizvode u vrednosti preko 10.000 dinara obezbedili smo besplatnu isporuku na Vašu kućnu adresu, na teritoriji cele Republike Srbije.
  2. ROK ISPORUKE
    • Za standardne dimenzije rok isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana porudžbine
  3. NAČIN ISPORUKE
    • Sve naše proizvode isporučujemo kurirskom službom
    • Najmanje jedan dan pre isporuke naša služba prodaje će Vas kontaktirati i obavestiti o isporuci
    • Na sam dan isporuke kurir će Vam se najaviti telefonom najmanje 10 minuta pre dolaska na Vašu adresu, a Vaša obaveza je da obezbedite da na Vašoj adresu bude osoba koja će preuzeti i(ili) platiti pošiljku.
    • Obaveza kurira je da Vam poručen proizvod dostavi do ispred vrata u slučaju da živite u prizemnoj kući ili u stambenoj zgradi sa velikim liftom. Ukoliko živite u stambenoj zgradi sa malim liftom ili bez lifta, potrebno je da organizujete pomoć kuriru kako bi Vam se dušek što brže i sigurnije dostavio.
    • Vaša obaveza je da prilikom preuzimanja pošiljke vizuelno pregledate primljenu pošiljku i da potpisom na otpremnici potvrdite da ste robu preuzeli neoštećenu. Sve naknadne reklamacije vezane za oštećenja nastala prilikom transporta neće se prihvatati. U slučaju da primetite oštećenje na dušeku nastalo transportom u obavezi ste da nas, pre preuzimanja i isplate pošiljke, kontaktirate što je pre moguće.
    • Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana kupovine dušeka bez navođenja razloga odustane od kupovine. U tom slučaju robu vraća na našu adresu pravilno upakovanu, kako se u transportu ne bi oštetila, a mi ćemo mu nakon povraćaja robe izvršiti povraćaj uplaćenog iznosa, kod odustanka od kupovinu kupac popunjava priloženi obrazac koji mu je dostavljen uz robu i isti šalje kupcu poštom ili e-mail-om.
    • Sve troškove povraćaja snosi kupac.
    • U slučaju da je roba oštećena u transportu ili na bilo koji drugi način dok je bila u državini kupca, isporučilac nije u obavezi da istu primi nazad i kupcu vrati uplaćena sredstva u celosti.
    • Odustanak od kupovine u navedenom roku ne važi za proizvode vanstandardnih dimenzija ili robe koja je rađena na poseban zahtev kupca, niti je dozvoljena zamena iste za bilo koju drugu robu iz našeg asortimana.

REKLAMACIJE

Za sve naše dušeke, dajemo Vam garanciju od dve godine i garantujemo Vam da će dušek – naddušek, valjano služiti svojoj nameni i da neće promeniti svoja svojstva u garantnom roku, ukoliko ga budete koristili u skladu sa datim uputstvima. Ukoliko ustanovite eventualne manjkavosti ili nedostatke na proizvodu nastale našom greškom, naša obaveza je da Vam u roku od najviše 15 dana rešimo reklamaciju o našem trošku. Reklamacija mora biti predata u pisanoj formi ili elektronskim putem.
Troškovi reklamirane robe idu na teret isporučioca - prodavca.
Nakon povraćaja reklamirane robe isporučilac – proizvođač će komisijski utvrditi razloge reklamiranih nedostataka. Ukoliko je do deformacije došlo greškom proizvođača, kupcu će biti roba reparirana, zamenjena novom ili ukoliko to nije moguće biće mu izvršen povraćaj uplaćenih sredstava.
Ukoliko je do deformacije na robi došlo greškom koju je izazvao kupac nepravilnim rukovanjem, garancija se ne priznaje i eventualni troškovi reparacije ili zamene robe idu na teret kupca.
Garancija ne važi u sledećim slučajevima:

Dodatna pitanja

Ukoliko imate dodatnih pitanja možete nam se obratiti slanjem poruke putem sajta na strani KONTAKT, putem navedenog maila intercom.line@gmail.com ili lično preko brojeva telefona koji su navedeni u podnožju svake strane.